Diverse

Unde să mergi pentru reparații turbosuflante?

Turbosuflanta este o componentă precisă a motorului, care nu trebuie neglijată. Întreținerea și repararea în timp util, de înaltă calitate a turbosuflantei este o garanție pentru funcționarea îndelungată, eficientă și fără probleme a mașinii tale. Înainte de a face reparații turbosuflante, mecanicii efectuează diagnostice pe un suport de mare viteză, pentru a determina orice deteriorare a acestuia. Odată ce daunele sunt stabilite cu precizie, se pregătește un plan pentru eliminarea cea mai rapidă posibilă a problemei și se face o reparație cât mai precisă. Pentru a efectua reparații de calitate, sunt necesare mai multe tipuri de instrumente specializate, pentru demontarea și asamblarea turbosuflantei mașinii. 

Aceste instrumente joacă cel mai important rol în demontarea și asamblarea acestor dispozitive. La reparații turbosuflante mai întâi se curăță toate părțile dispozitivelor cu echipamente tehnice speciale. Toate micile defecte ale arborelui de antrenare și ale corpului lagărului și depunerile de pe elemente sunt îndepărtate. Toate elementele uzate ale rulmentului și de etanșare sunt înlocuite cu altele noi, folosind elemente recomandate de producător. Apoi se face echilibrarea părții rotorului și asamblarea părții principale a turbosuflantei, echilibrarea părții centrale a VSR la 250.000 rpm, asamblarea turbosuflantei și reglarea supapei de by-pass. 

Aproape orice turbosuflantă poate fi reparată

În plus, după reparație, turbosuflanta nu va fi inferioară unei turbosuflante noi. Calitatea reparării turbinei depinde direct de componentele care vor fi instalate în dispozitiv, precum și de modul în care va fi asamblat, verificat și echilibrat. RMC Turbo efectuează reparații de înaltă calitate a turbosuflantelor. Pentru motoarele diesel și pe benzină ale mașinilor și camioanelor cu echipamente europene de înaltă precizie, se utilizează piese de schimb originale. Toate defecțiunile sunt analizate și se ajunge la o concluzie cu privire la cauza defecțiunii turbosuflantei, iar clientul este informat în detaliu. După obținerea consimțământului clientului de a repara turbosuflanta, părțile corespunzătoare sunt supuse tratamentului cu nisip și spălate bine într-o baie cu ultrasunete. Piesele reparabile sunt înlocuite cu altele noi. Următoarea etapă este echilibrarea separată a rotorului pe suportul de echilibrare. Rotorul este apoi asamblat în mod echilibrat cu roata compresorului și distanțierele de pe același suport. După două etape de echilibrare, rotorul turbinei cu roata compresorului este asamblat în carcasa din mijloc a turbosuflantei.

Echilibrarea finală a turbosuflantei

Mecanicul auto va vedea care este temperatura de funcționare a motorului, la turația motorului de 250.000 rpm. Apoi se verifică scurgerile de ulei. Pentru ca turbosuflanta să funcționeze mult timp și eficient, se efectuează echilibrarea finală a turbosuflantei. De asemenea, se face inspecția și amplasarea în ansamblul cartușului a unui suport de accelerare cu viteze de până la 300.000 rpm, timp de 30-40 de minute. După echilibrarea finală, capacele și armăturile sunt montate pe partea de mijloc. Se verifică și se reglează supapa pneumatică sau electronică a turbosuflantei. Pentru o turbosuflantă echipată cu un mecanism cu geometrie variabilă, presiunea este reglată în conformitate cu specificațiile originale ale producătorilor de mașini. La final turbosuflanta este pregătită pentru livrarea către client.

Lasă un răspuns

Comentariul trebuie sa contina minim 30 de cuvinte pentru a fi publicat!

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *